مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام مهدی عج اراک

در این وبلاگ اطلاعاتی در خصوص مرکز ، دوره های آموزشی ، اخبار آزمونها و مطالب آموزشی مرتبط با مرکز آورده خواهد شد.

مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام مهدی عج اراک

در این وبلاگ اطلاعاتی در خصوص مرکز ، دوره های آموزشی ، اخبار آزمونها و مطالب آموزشی مرتبط با مرکز آورده خواهد شد.

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که مهمترین وظیفه ی آن تربیت نیروی کار ماهر مورد نیاز جامعه می باشد. 

مهارت آموزی به عنوان یکی از الزامات توسعه ی پایدار و پیشرفت اقتصادی می باشد که سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور جهت نیل به این هدف پایه گذاری شده است. در بروشور زیر معرفی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و زمینه های فعالیت آن قابل مشاهده است.

دوره های آموزشی طراحی پارامتریک ویژه ی مهندسان عمران و معماری با استفاده از نرم افزارهای( Rhino - Grasshopper ) برگزار می شود. برای ثبت نام به واحد پذیرش مراجعه یا با استفاده از شماره ی تلفن پذیرش مرکز 33132050 و  33132051 پیش ثبت نام نمایید.

به منظور تامین تجهیزات آموزشی برای بخش سیار مرکز، دو دستگاه کانکس بازسازی و جهت تجهیز در اختیار واحد آموزش مرکز قرار گرفت.

یکی از مشکلات عمده در اجرای دوره های آموزشی در بخش سیار ( شعب شهری ، روستاها ، پادگانها و صنایع ) کمبود تجهیزات آموزشی می باشد که با تکمیل کانکسهای مورد نظر بخشی از این نیاز تامین خواهد شد. 

همکاران دخیل در این طرح : 

آقایان محمد محمدی - محمد خلیلی مقدم - نظری - عسگری - اکبری - میرزایی 

دوره ی آموزشی رانندگی تدافعی به منظور توانمندسازی رانندگان شرکت برق باختر در محل شرکت برگزار گردید. این دوره براساس استاندارد آموزشی ((اصول و تکنیکهای رانندگی تدافعی)) برگزار گردید.

ثبت نام دوره های بازآموزی و ارتقاء مهارت مربیان مرکز تربیت مربی برای سه ماهه سوم 97 از تاریخ 18 شهریور آغاز خواهد شد. برای اطلاع از نحوه ی ثبت نام به لینک زیر مراجعه فرمایید.

ثبت نام دوره های بازآموزی و ارتقاء مهارت سه ماهه سوم 97

سمینار آموزشی گزارش نویسی در ساخت و سازهای شهری ویژه ی اعضای نظام مهندسی ساختمان با مشارکت آموزشگاه آزاد عصر عمران در تاریخ 11 شهریور 97 توسط مهندس علی بهرامیان در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید. 

دوره ی فرآوری میوه ویژه ی کارکنان وظیفه ی یگان حفاظت نیروگاه خنداب از تاریخ 3 شهریور 97 برگزار گردید. در این دوره 40 نفر از سربازان شرکت نمودند.